neděle 11. listopadu 2007

Long time ago...


Jo je to už dlouho co jsem napsal poslední příspěvek ale říkal jsem si že zatím není o čem psát až teď. Moji osobnost opět zatížilo pár věcí které mi jsou buď nepříjemné, nebo mě opravdu štvou. O škole už jsem mluvil a opravdu bych ji tu už nerad zmiňoval ačkoli mě leze na nervy čím dál tím víc, a opravdu zážitků z ní mám až moc, negativních. Ale jsou i jiné věci které mě zaujaly, takový podzimní sázava fest v abatonu, říkal jsem si dobrá akce, (opravdu doporučuji Magnetik! je to nářez)ale co se tam sešlo za individua, toužící nevím po čem, majíc mysl zatíženou alkoholem, stávají se agresivními vůči svému okolí. To že okolo postávají i děti na to neberou ohled. A vrcholem je když napadnou i vystupujující(!!!) to opravdu nechápu o co těm lidem jde. Já opravdu jdu na koncert stím že se odprostím od problémů a užiju si to. A ne stím že se tam musím pomalu poprat aby se dotyčná osoba zklidnila. A ta plešatá gorila s nápisem security na zádech, vám ani nic neřekne na to když jí řeknete co se děje a jestli by stím nehodlala něco dělat. Prostě...tyhle věci mě vytáčí. A bohužel si je možná moc beru, a hodně dlouho je mám na mysli. Ale to snad normálně smýšlejícímu člověku být jedno ani nemůže. A na dotaz jedné slečny: To bylo hezký jak jste bránili Kaye ale nebáli jste se?...tak já opravdu nevím co na to odpovědět...myslím že taková otázka ani není na místě. Tohle by neměli vůbec řešit fanoušci...od toho jsou tam ty gorilky plešatý nebo ne?

Žádné komentáře: