sobota 22. září 2007

A tak tam stojím s otevřenou pusou...


...a není mi jasný co že se vlastně děje...Možná že to nebylo tak super...ale ja mám prostě pocit že mají budoucnost...mělo to všechno co má správný koncert mít...sice lidí bylo asi 10 (+/- 4) ale...jako ja byl fakt dost vyvalenej...no...myslím že by stálo za to něják to podpořit...uvidíme...Jo a už je to zase tady...holka blondýnka s pěkným kukučem a já jsem na prášky...horší je že už nemám ani odvahu něco "zkoušet"...stejně to vypadá na systémovou chybu...ja totiž pozoruju že ze začátku to jde vše hrozně dobře ale pak prostě přijde nějákej zvrat a ja asi přestnu bejt zajímavej či co...nevim ale vlastně sem vám neřekl o kom že jsem to mluvil na začátku že...No dámy a pánové překvapení největší: Rara Avis.

1 komentář:

Woo řekl(a)...

j jsme taky holka blondynka s peknym kukucem hehe