pátek 28. září 2007

Doba kdy UnWoo byla Lauryona a já sem prý byl hezčí...



Pokud vám někdo řekne že dřív jste byli hezčí, je namístě se zamyslet co je na tom pravdy a co k takovému názoru člověka vede. Samozřejmě jako malí jsme byli všichni asi hezcí ale já teď nemluvím o době kdy jsme domů chodili zásadně po o.Doba o které mluvím zas tak dávná není, je to tak 3 max 4 roky zpět.Jo okay vlasů jsem měl víc než dnes ale tím to snad není?! Plešatět v 19i je sice bída ale geny jsou geny (díky dědo)). Stím že do 5 let budu vypadat jako Nicolas Cage jsem se poměrně nedávno smířil. Ale děsí mě trochu to že to může mít vliv na můj už tak nízky sex -appeal.No prostě, snažte se mě pochopit, člověk po roce a půl bez vztahu prostě občas zapřemejšlí v čem to je, a můžu vám říct že mě napadaj dobrý kraviny.Tohle je jedna z nich.Můj výzkum prokázal že po seznámení se slečnou, o kterou bych čistě teroristicky měl zájem, vždy max. do týdne jakási startovní sympatie vyprchá.Dřív sem si říkal jestli se při snaze se zalíbit nepřetvařuju ale docela dost nedávno sem si ověřil že ne. Uvědomuju si že tohle číst musí bejt jako se prolouskávat se výpisem z kreditní karty.Ale moc rád uvítám váš názor).O chlup radši budu pokud mi zde názor zanechají tvorové kvuli nimž se my (my - rozuměj:Muži)) trapíme...Díky za trpělivost pokud jste dorazili až sem

1 komentář:

Woo řekl(a)...

z ty zarive bily na cernym pozadi tvyho blogu se mi ted vsechno lzi.celkem to oslepuje hele. a teda tahle fotka.. proboha ty ji mas porad a ja uz vubec ne:)
jsem ted desne polichocena a.. muzu ti rict ze vy chlapy to mamte mnohdy lehci.a to ze jsi treba ted neuspesnej jeste neznamena nic vole!to stesti dovali.kdyz to budes nejmin cekat!love