středa 3. října 2007

Byl bych dobrým gayem aneb pruhy jsou EMO?


Poslední dobou nestíhám myšlenkové pochody svých nejbližších.Mám pocit že se někteří chovají centrálně, jakoby řízeně. Jakoby nikdo neměl vlastní názor. Prostě to slyším všude okolo sebe, a já jen proto že mám pruhovaný hadry sem emo? Kurva to mě prostě sere...tohle škatulkování...Ten protože má patku je EMO...ten má uplý jeany tak to je EMO...prostě nechápu...a i kdyby byl dotyčný emo tak co???To je nějákej problém? Ať si každej nosí co chce ne?...Většina lidí stejně ví uplný hovno o původu EMO...ale docela dobrej článek o tomto je na wikipedii.:
Ale dost už o tom...Co se týče nadpisu "Byl bych dobrým gayem"...nevím ale po sdělení tohoto poznatku osobou blízkou, sem o tom začal přemýšlet...a ty jo asi na tom něco bude...pravda je že mám asi víc přátel ženského pohlaví stejně tak se mi rády svěřují se svými strastmi...radši se ale nad tím nebudu více zamýšlet...Každopádně, zkoukněte myspace kapely Fake Tapes...docela zajímavý počin...uděláte mi radost pokud písnete svůj názor ohledně poslední dobou dost populárním emo označení...

7 komentářů:

ivavi řekl(a)...

nic si z toho nedelej, ty blby mozecky okolo me me taky nezyvaj jako emo...kazdej den nekolikrat

Piaf řekl(a)...

ahoj, .. koukam ze tu odkazujes na nasi kapelu, tak ze zvedavosti... kdo jsi ? :)
Adam

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

No dával jsem ti v bordo cigáro jestli si pamatuješ...)...

Woo řekl(a)...

adamku, ty tky blogujes? Nezacal jsi uz nosit clenku tak, jak jsme ti v hk poradila?:D jsem dobry stylista kdybys mel zajem;D

Woo řekl(a)...

dobre takze oprava: ty TAKY blog.... a ..nosit CELENKU... ne clenku.eh

Nikola Karlíková řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Nikola Karlíková řekl(a)...

jo lidi jsou strašný drbny. Dělaj z tebe něco co nejsi a většinou jenom ze závisti. Pokouším se napsat článek a potřebovala bych názory druhých. Jedna holka totiž napsala že je to styl který lidi navádí aby si ubližovali. Já si myslím že to u velké většiny těchto lidí tak neni. Byla bych ráda kdyby sem někdo něco napsal nebo by mi napsal na e-mail moce děkuju (Karlikova.Nikola @gmail.com